Підліткова школа — це простір, де підліткам дають можливість розвиватися відповідно віку, отримувати необхідні знання та навички.
В цьому віці дитині необхідно розуміти, як отримані знання застосовувати в реальному житті. Підлітки задаються питаннями філософського характеру: Хто я? Навіщо я в цьому світі? У них виникає страх майбутнього. Це вік, коли діти прагнуть стати незалежними. Для цього їм потрібно спробувати себе в виконанні реальних завдань. Тому, в школі виділяється окремо час для участі в проєктах, що вони обирають самі. Також підліткам потрібна творча реалізація. Школа пропонує різноманітні варіанти, щоб всебічно спробувати себе, відчути впевненість в своїх силах.
Ми пропонуємо
1
Дружнє середовище
До особистості дітей ставимося з повогою, з їх думкою рахуємося, з ними радимося та спонукаємо приймати рішення і нести за них відповідальність
2
Профорієнтацію
Ми постійно знайомимо дітей з різноманітністю профессій, технологій, особливістю багатьох напрямків діяльності. Регулярно проводимо зустрічі на підприємствах, в приватних закладах, майстернях
3
Творчу реалізацію
Діти створюють свої власні малюнки, поробки, просторові інсталяції, вивчають через досліди цікаві хімічні та фізичні явища світу. За бажанням відвідують гуртки малювання, альфа-гравіті
4
Проєктну діяльність
Протягом року діти виконують реальні проєкти, навчаються навичкам початкового планування, фінансових розрахунків, реалізації задуманих планів від ідеї до втілення
Підліткова школа - це:
Реальні життєві проекти
гідропоніка
майстерня дерева
майстерня шиття
Занурення
Кожен тиждень проходить як занурення в один із предметів (для кожного класу свій).
географія
біологія
фізика
історія
хімія
мова та література
1 год. 20 хв. кожного дня
Самоуправління
Діти керують внутрішнім життям школи і приймають рішення про:
• вибір групових проектів;
• реалізацію, організацію заходів;
• обирають головуючого, бухгалтера, секретаря;
• встановлюють правила, за якими живе спільнота.
Соціальні проекти
волонтерство
благодійництво
екологічні заходи
Простір для творчості
театральні вистави
артпроекти
Іноземні мови
• англійська (4 академічні години на тиждень);
• німецька (4 академічні години на тиждень);
• ігровий Speaking Club з англійської (один раз на тиждень).
Атестація
Діти закріплюються за дистанційною школою «Альтера», де проходять атестацію двічі на рік і отримують свідоцтво державного зразка.
*Загальна інформація про різні форми дистанційного навчання
• кожного дня іноземна мова 1год. 20хв.; • занурення у предмет 1год. 20хв.; • самостійна робота та інші уроки 2год.; • час на їжу та догляд за середовищем 3год. (сніданок, обід, полуденок); • робота над проектами або в майстерні (напрям проекту будуть обирати діти, на даний момент є варіанти: гідропоніка, майстерня шиття, майстерня по роботі з деревом, еко косметика; також діти обирають благодійні соціальні проекти) 2год. 20хв.
вартість навчання за один рік — від 85 000 до 90 000 грн, в залежності від вибраної форми дистанційної школи
Наша команда
Тетяна Сорочан — Оржеховська Керівник підліткової школи, викладач історії «Вітаю, я Тетяна Сорочан — Оржеховська. Маю дві вищі педагогічні освіти. Закінчила ЧНУ ім. Б. Хмельницького та КНУ ім. П. Драгоманова. В 2016 році підвищила кваліфікацію в Інституті підвищення кваліфікації. В 2020 отримала АМІ Certificate Associationale. Більше 8 років працювала з дітьми від 3-х до 18-ти років в соціально — психологічному реабілітаційному центрі для дітей. Постійно навчаюсь та самовдосконалююсь. Прийшла працювати в Монтессорі школу, оскільки повністю розділяю погляди на навчання і виховання дітей. Маю власну доньку, яку виховуємо по системі Монтессорі.»
Тетяна Кукла Психолог підліткової школи Консультант у сфері транзактного аналізу, Монтессорі педагог, мама трьох дітей, засновниця Монтессорі Фемелі.
Валерія Панова Асистент педагога
Маю повну вищу освіту. Закінчила вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом". Здобула кваліфікацію магістр права, спеціалізація - антикорупційна діяльність.
Коли я почала працювати в Монтессорі Фемелі, то зрозуміла, що це моя доля. Так класно відчувати себе частиною чогось великого і значущого. Кожен день - це пригода.
Разом з дітьми я постійно вдосконалюю свої знання та вміння. Діти - це наше майбутнє, а метод Марії Монтессорі допоможе їм краще пристосуватися до навколишнього середовища та стати відповідальними, дорослими людьми.
Олена Шапарєва Методист з іноземних мов
Закінчила ЧНУ ім.Б.Хмельницького у 2000 році й отримала ступінь магістра англійської філології за спеціальністю філолог, вчитель англійської та німецької мов та літератури.
Навчання для мене - це захопливі мандри, шлях пошуку, відкриттів, формування поглядів та характеру. Пізнання себе та оточення. Моя мета разом із інтелектуальними знаннями допомогти дитині здобути ті навички комунікації, які стануть у пригоді при взаємодії із представниками різних культур. Світ швидко змінюється. Метод Монтесорі якомога краще допомагає пристосуватися та стати ефективною особистістю в новому світі.
Ольга Шаповал Викладачка української мови та літератури
Здобула повну вищу освіту в ЧНУ ім. Б. Хмельницького за спеціальністю "Філологія".
Для мене навчання - це про взаємообмін та повагу. Коли вчитель не ставить себе і свої переконання вище учнів, а пізнає світ разом з ними, на рівних. З дітьми так цікаво! Часто дивують своїми ідеями та роздумами щодо порушеного питання в літературному творі, змушують дивитись на деякі речі під іншим кутом зору. Крім того ставлю собі за мету навчити дітей грамотно писати та будувати свою думку, критично мислити. Філософія Монтессорі збігається з моїми цінностями та методами викладання, тому я рада працювати з дітьми саме в цій парадигмі.
Вікторія Ільченко Педагог англійської мови
У 2008 році отримала повну вищу освіту в ЧНУ ім. Б. Хмельницького за спеціальністю філолог, вчитель англійської мови та літератури. В 2011 році отримала сертифікат міжнародного зразка ІН Certificate in Teaching Young Learners and Teenagers "Навчання для мене — це любов і талант! Можна бути мега освіченою людиною, але не в змозі донести ці знання своїм учням. З дітками я працюю вже 12-й рік. Найбільшою мотивацією для мене є успіх і прогрес на перший погляд найневпевнішого і найтихішого учня. Це щастя, коли ця зірочка робить прогрес, вирівнює спинку і, як правило, обганяє усіх інших в класі. Вірю в кожну свою зірочку і наповнюю знаннями."
Олена Вязьміна Викладач біології та хімії
Я закінчила Черкаський Національний університет ім. Б. Хмельницького за фахом вчитель біології. Коли потрапила в Монтессорі Фемелі продовжила своє навчання та розвиток. Проходжу навчальні курси Монтессорі 6-12 років, прослухала курс з нейродіагностики, відвідувала семінари по темі емоційної грамотності дитини та роботи з батьками, музики в дитячому садку Монтессорі.